.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو آخرین مصوبه دولت یازدهم در سال 92

 صبحانه نوشت:

بر اساس آخرین مصوبه سال 92 دولت یازدهم که در جلسه 28 اسفندماه کابینه به تصویب رسیده بود، قرار شد در اجرای ماده (2) و بند (ب) ماده (13) و بنـد (5) مـاده (18) قانـون اجرای سیـاست‌های کلـی اصل (44) قانـون اسـاسی ـ مصوب 1386 ، وزارت نیرو مکلف شود با هدف توسعه رقابت در بخش‌های تولید و توزیع (خرده فروشی یا بازرگانی برق)، صیانت از حقوق متقابل عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان برق و حفظ شرایط عاری از تبعیض برای اتصال و استفاده (با رعایت مقررات و استانداردها) از شبکه‌های برق کشور، اقدامات زیر را انجام دهد:

شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با اصلاح اساسنامه شرکت سازمان توسعه برق ایران و شرکت مادرتخصصی توزیع نیروی برق با اصلاح اساسنامه شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) تشکیل ‌شوند و کلیه اقدامات مرتبط با انحلال و تصفیه شرکت ساتکاب از تاریخ ابلاغ این تصویب‌ نامه متوقف شود.
 

مصوبه سال 92 دولت


از آن تصویب نامه چنین برداشت می شود که دولت در راستای توسعه رقابت، صیانت از حقوق متقابل عرضه ‌کنندگان و مصرف‌ کنندگان برق جهت اتصال و استفاده از شبکه‌های برق کشور، شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) را منحل و ۲ شرکت مادرتخصصی جدید برقی تاسیس کرده است.

اما بر اساس مصوبه روزهای اخیر هیئت دولت که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، مقرر شده بند 1 تصویب نامه 28 اسفندماه سال 92 دولت مبنی بر اصلاح اساسنامه ساتکاب لغو و تبصره آن مبنی بر توقف فعالیتهای مربوط به انحلال و تصفیه این شرکت از تاریخ ابلاغ مصوبه مذکور نیز ابطال شود.
 

 

باید دید این تغییر نظر دولت در خصوص چنین مجموعه مهمی به چه علت صورت گرفته و تبعات بازگشت از اقدامات انجام شده طی 6 ماه گذشته برای وزارت نیرو چه خواهد بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.